Grigorjeva iekļūst Olimpisko Spēļu 1/4-finālā

08.08.12 15:48 1/8-fināls : Grigorjeva (LAT) - Pirozhkova (USA) 0-2, 5-0, 2-0

PĒC cīņas... Pirožkova : "Viņai noteikti bija laba stratēģija. Viņa mani presingoja, cenšoties mani nokausēt. Pirms cīņas es jutos visai pārliecināta par sevi. Es viņu izpētīju un sagatavoju labu spēles plānu. Tomēr mūsu cīņā bija lielāks temps nekā iepriekš plānoju. Es nespēju izturēt mača tempu" (themat.com).

Grigorjeva un Pirožkovas treneris




PIRMS cīņas... Pēc amerikāņu izteikumiem (masslive.com) saprotams, ka Grigorjevu par nopietnu pretinieci viņi neuzskata. Pirozhkova šogad nedēļu trenējās ar leģendāro Kaori Icho, kuras pēdējo 10 gadu bilance oficiālās cīņās ir 146-0. Pirožkova : "Šobrīd esmu savas dzīves labākajā formā, un esmu gatava uzvarēt Olimpiādi". Pirožkovas treneris : "Nedomāju, ka šajā svarā te kāda ir labāka kā Pirozhkova". Treneris uzskata, ka tieši viņa audzēknei Olimpiādē ir vislielākā cerība pieveikt Icho.

Pirožkovas iepriekšējie rezultāti : vācu wikipedia