Grigorjevas plusi un mīnusi

06.08.12


Plusi

  • Veiksmīga pāreja no juniorēm uz pieaugušajām
  • Pretiniecēm nav labi zināma
  • Pieredze džudo (5 gadi)
  • Spēcīga, izturīga, sīksta, pacietīga, neatlaidīga, mērķtiecīga, spītīga, grib būt labākā

Grigorjeva : "Esmu spītīga līdz bezgalībai, nāku virsū līdz pēdējam un cenšos otru pieveikt ar izturību, pacietību, neatlaidību. Un galvenais - ļoti ticu, ka uzvarēšu. Un es patiesi ticu. Olimpisko Spēļu zelts ir katra sportista saldākais sapnis, un es neesmu izņēmums: mērķtiecīgi strādāju, lai tas piepildītos. Turklāt esmu dzirdējusi, ka par katru olimpiādes zelta medaļu Latvijas valdība sportistam sola līdz 100 000 latu. Cerams, ka tās nav tikai baumas. Tā man šķiet milzīga nauda un papildu motivācija. Jau tās dēļ vien būtu vērts cīnīties līdz galam. Un es cīnīšos. (...) Esmu sīksta un gribu uzvarēt visās cīņās!" (27.07.12 SestDiena).

"Ja treniņā ir jāspēlē futbols, viņa vienmēr būs pirmā. Iedodied viņai piespēli, un viņa iesitīs bumbu vārtos" (25.05.10 Dinaburg, grani.lv).

"Daudzas reizes esmu gribējusi mest visu pie malas. It sevišķi tad, kad kaut kas ilgstoši neizdodas un jūtos nogurusi, taču vienmēr tieku pāri šiem vājuma brīžiem. Nākamajā rīta pamostos un metos cīņā ar jaunu sparu, visas šaubas tiek aizmirstas", - saka Grigorjeva (24.03.11 sporto.lv).

Pirmā trenere Ļubova Kopilova raksturo Grigorjevu kā ārkārtīgi sīkstu un neatlaidīgu cilvēku sava mērķa sasniegšanā... "Viņai ir spēcīgs raksturs. Ja pateica, tad izdarīs. Viss, ko viņa sasniegusi, ir pateicoties viņas neatlaidībai un uzcītībai. Pēc savas pieredzes zinu, ka talantīgie bieži vien aiziet, bet paliek tieši uzcītīgie. Tie arī kāpj uz pjedestāla" (02.08.12 dinaburg.eu).



Mīnusi

  • Talants

Pirmā trenere : "Viņai ir spēcīgs raksturs. Ja pateica, tad izdarīs. Viss, ko viņa sasniegusi, ir pateicoties viņas neatlaidībai un uzcītībai. Pēc savas pieredzes zinu, ka talantīgie bieži vien aiziet, bet paliek tieši uzcītīgie. Tie arī kāpj uz pjedestāla" (02.08.12 Ļubova Kopilova, dinaburg.eu).