Pirmā trenere tic Nastjas medaļai

02.08.12 izvilkumi

no : Svetlana Meškalova, dinaburg.eu

Anastasijas Grigorjevas pirmā trenere ir Ļubova Kopilova. Pirms pāris gadiem Grigorjeva pārgāja pie cita audzinātāja... Par to trenere runā sausi, bez emocijām, kā par faktu... "Toreiz tas man bija liels trieciens", - saka Ļubova Kopilova. "Man viņa bija gandrīz kā miesīga meita. Tik daudzu gadu laikā mēs bijām gluži kā ģimene... Tomēr tad Nastja izvēlējās savu ceļu. Protams, ka esmu viņai piedevusi. Par to runāju ar pārliecību. Lūk, viņa mani uzaicināja uz Londonu, uz savu olimpisko debiju. Lidošu uz turieni, un jutīšu līdzi. Es ticu viņas medaļai. Protams, gribās, lai būtu zelts."

Par savu audzēkni Ļubova Kopilova runā kā par ārkārtīgi sīkstu un neatlaidīgu cilvēku sava mērķa sasniegšanā... "Vienā no saviem pirmajiem jaunatnes čemionātiem Nastja nostartēja neveiksmīgi. Un toreiz es viņas acīs pamanīju dzirkstelīti, kad viņa klausījās, kā uzvarētājai par godu atskaņoja himnu. Un viņas acīs arī kāda asariņa spīdēja, bet skatiens bija tāds, ka varēja saprast - tieši tobrīd šī meitene deva sev solījumu noteikti uzvarēt. Un jau nākamajās sacensībās - panākums. Viņai ir spēcīgs raksturs. Ja pateica, tad izdarīs. Viss, ko viņa sasniegusi, ir pateicoties viņas neatlaidībai un uzcītībai. Pēc savas pieredzes zinu, ka talantīgie bieži vien aiziet, bet paliek tieši uzcītīgie. Tie arī kāpj uz pjedestāla."

Dinaburg.eu novēl mūsu olimpietei Anastasijai Grigorjevai UZVARAS! Un kopā ar viņas pirmo treneri Ļubovu Kopilovu un ar brīvās cīņas sekcijas jaunajām audzēknēm "par Nastju" turēs kulakus visa Daugavpils.