Mērķis - olimpiskā Zelta medaļa

02.08.12

Latviešiem ir pieņemts skaļi nerunāt par lieliem mērķiem un neatklāt savu kluso sapni. Izkļūt no grupas, iet soli pa solītim - tie ir populārākie mērķi Latvijas sportā. Ja nav augsts mērķis un ja nav liels sapnis, tad nekas īpašs nesanāk.

Grigorjeva : "Esmu spītīga līdz bezgalībai, nāku virsū līdz pēdējam un cenšos otru pieveikt ar izturību, pacietību, neatlaidību. Un galvenais - ļoti ticu, ka uzvarēšu. Un es patiesi ticu. Olimpisko Spēļu zelts ir katra sportista saldākais sapnis, un es neesmu izņēmums: mērķtiecīgi strādāju, lai tas piepildītos. Turklāt esmu dzirdējusi, ka par katru olimpiādes zelta medaļu Latvijas valdība sportistam sola līdz 100 000 latu. Cerams, ka tās nav tikai baumas. Tā man šķiet milzīga nauda un papildu motivācija. Jau tās dēļ vien būtu vērts cīnīties līdz galam. Un es cīnīšos. (...) Esmu sīksta un gribu uzvarēt visās cīņās!" (27.07.12 SestDiena).

Grigorjeva : "Plāni joprojām tie paši - cīnīties par zeltu, uz turieni neviens nebrauc, lai zaudētu. Tāpēc jābrauc pēc zelta, tad jau redzēs, ko atvedīsim. Ļoti labi saprotu, ka uz mani tiek liktas lielas cerības. Finansējumu piešķīra gan pašvaldība, gan valsts. Tika radīti visi nepieciešamie apstākļi, man tikai jācīnās. Protams, ka gribas medaļu. Galvenais ir pastāvīgi nedomāt par to, ka vajadzīga medaļa. Uz pirmo Eiropas čempionātu braucu ar domu, ka man vajag zeltu, un ātri vien devos uz mājām. Beidzamajās sacensībās cīnos ar vēsu prātu. Kā esmu sagatavojusies, tā arī cīnos" (27.07.12 Latgales Laiks).

"Ir tāds teiciens: prasi vairāk, saņemsi mazāk. Uz olimpiādi braukšu pēc zelta, bet tur jau būs redzams, ko es mājās atvedīšu", - saka Grigorjeva (22.05.12 LETA, lat.gorod.lv).

Nauris Mackevičs vs Anastasija Grigorjeva



"Tagad man ir viens mērķis - tikt uz olimpiskajām spēlēm, izcīnīt zelta medaļu. Zinu, ka daudzi nodomās - skuķim gan sakāpis galvā, taču neredzu jēgu trenēties bez mērķa. Kāda nozīme, ka pretinieces ir titulētākas, pieredzējušākas, ar viņām var un vajag cīnīties", - teica Grigorjeva neilgi pēc Eiropas vicečempiones titula izcīnīšanas (24.03.11 sporto.lv).

"Olimpiskā medaļa - ir galvenais uzdevums, un es atzīstos, tas ir mans lielākais sapnis!", - teica Grigorjeva neilgi pēc Eiropas čempiones titula izcīnīšanas (27.04.10 grani.lv).