Grigorjevas treneris Sergejs Kursītis

04.08.12

Anastasijas Grigorjevas treneris ir Sergejs Kursītis (1972). Savulaik viņš pats bija labs cīkstonis (augstākie sasniegumi : 7. vieta PČ, 6. vieta EČ).

Anastasijas Grigorjevas pirmā trenere ir Ļubova Kopilova. Pirms pāris gadiem mūsu cīkstone pārgāja pie cita trenera... "Esmu ļoti pateicīga savai pirmajai trenerei, kura man iemācīja saprast cīņu, izaudzināja mani līdz juniores panākumiem, taču visam savs laiks. Jutu, ka pieaugušo cīņās vajag vairāk neatlaidības, agresivitātes, varbūt pat vīrišķīgākas uzbrukuma manieres, tāpēc tagad trenējos pie Sergeja Kursīša. Man palīdz arī Česlavs Plisko, Vladimirs Golubevs. Tas dod rezultātus", - saka Grigorjeva (24.03.11 sporto.lv).

"Ja treneris mani tā nedzenātu, rezultāta nebūtu. Es saprotu, ka arī viņam ir grūti uz mani kliegt, pastāvīgi dzīt uz priekšu. Viņš to dara nevis tāpēc, ka gribas uzbļaut, bet tāpēc, ka citādi neizdosies. Viņš visu dara pareizi. Mani uz priekšu jādzen galvenokārt ar dunkām. Bez šīs trenkāšanas vairs nevaru iztikt. Viņš skaidro mierīgi, jo tā labāk saprast, bet cīņas laikā šie kliedzieni vajadzīgi, uz paklāja dzirdu tikai viņu", - apmierināta ir Grigorjeva (27.07.12 Latgales Laiks).

Gatavojoties Olimpiskajām Spēlēm, mūsu cīkstone trenējas 7-8 stundas dienā! "Esmu pārliecināts, ka trenēties tā kā Nastja reti kuram ir pa spēkam", - saka Kursītis : "tagad mums ir reāls mērķis - uz Londonu brauksim pēc godalgas, kā minimums" (10.05.12 nasha.lv).

"Mans treneris zina, ko dara. Es viņam uzticos", - saka sportiste (27.07.12 SestDiena).

Eiropas čempione Anastasija Grigorjeva un viņas treneris Sergejs Kursītis